Standard ISO: 9001:2015
Głównym celem Polityki Jakości WestMar Sp. z o.o. jest zapewnienie, że produkowane wyroby oraz świadczone przez nas usługi spełniają wymagania, potrzeby oraz oczekiwania naszych Klientów.
Podstawowym zadaniem Spółki jest prefabrykacja i montaż rurociągów ze stali czarnej, nierdzewnej, CuNiFe’ru oraz prace remontowe i modernizacje rurociągów.
W swoich działaniach spełniamy wymagania przepisów prawnych i wymagań normatywnych, które gwarantują osiągnięcie zamierzonego celu oraz satysfakcję Klientów.
Główne cele i kierunki działania w realizacji Polityki Jakości:
- Funkcjonowanie Firmy w ramach obowiązujących przepisów prawnych,
- Identyfikacja potrzeb i wymagań Klientów;
- Dbanie o wzrost zadowolenia Klientów i bezbłędną realizację umów i zamówień;
- Dostarczenie Klientom wyrobów i usług o konkurencyjnej jakości,
- Stały monitoring oczekiwań stron zainteresowanych;
- Wykorzystanie najnowszych technologii w zakresie produkowanych wyrobów i realizowanych usług;
- Bezbłędna realizacja zleceń;
- Podnoszenie świadomości Klientów oraz doradztwo w zakresie rozwiązań technologicznych;
- Stałe i systematyczne ponoszenie niezbędnych kwalifikacji pracowników Spółki;
- Usprawnianie zarządzania jakością w Spółce;
- Ciągłe doskonalenie opracowanego i wdrożonego systemu zarządzania jakością.
Zarząd Spółki zapewnia, że założenia Polityki Jakości są wdrożone oraz deklaruje zapewnienie zasobów ludzkich, technicznych i finansowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania i doskonalenia systemu zarządzania jakością.
Zarząd Spółki dokonując okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania jakością weryfikuje przyjętą politykę przystosowując ją do zmieniających się warunków.
Wdrażając i utrzymując system zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2015 potwierdzamy wiarygodność podejmowanych przez nas działań, uzyskując w efekcie wysoki poziom zadowolenia Klientów.
02.08.2019r., Gdynia